poniedziałek, 6 grudnia 2010

Szamanka Keisha mówi o roku 2012


Bardzo się cieszę, że Kryształowy Jogin opublikował po polsku na YouTube tę bezcenną prezentację daną podczas jej podróży po Europie. Szamanka Keisha (Kisza), „Mała Babcia” jest teraz w Słowenii. 6 grudnia, 2010 poprowadzi tam ceremonię poświęcenia kryształu Matce Ziemi.

Link do filmu: http://www.youtube.com/watch?v=2LduchP0780&feature=player_embedded

Źródło: http://krystal28.wordpress.com/2010/11/23/szamanka-keisha-mowi-o-zmianach-na-ziemi/

Swoją drogą, Majowie też mówią o trzech dniach ciemności w roku 2012, w czasie przejścia w 4 wymiar.
Lecz przekazy duchowe, itp, nic o tym nie mówią, a jak już to to, że nie będzie żadnych  dni ciemości w roku 2012, no wogóle.
Ale prawda jest taka, że nasze myśli kształtują rzeczywistość, która nas otacza, tak więc każdy doświadczy rok 2012 inaczej, wszystkie scenariusze są możliwe.

1 komentarz:

  1. Dzielę się tym świadectwem z partnerami cierpiącymi w ich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mąż zostawił mnie i córkę dla innej kobiety na 3 lata. Starałam się być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam zapanować nad bólami, które dręczą moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i zrobił dla mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. W ten sposób ponownie się zjednoczyliśmy i w rodzinie było dużo miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr Ediomo , potężnym czarownikiem w poszukiwaniu rozwiązań
    1)Zwróć chłopaka
    2) Połącz męża lub żonę
    3) Jeśli masz nocne klacze
    4) Lekarstwo na HIV i zapalenie wątroby
    5) potężny magiczny pierścień
    6) Zaklęcie powodzenia
    7) Zerwanie z obsesją
    8) Niepłodność u mężczyzn i kobiet.
    WhatsApp: +2349132180420/
    +2348155926512
    E-mail: drediomo77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń