wtorek, 7 grudnia 2010

Nowe Dzieci, Indygo, Krystaliczne Dzieci

Opis filmu: Krótki film dokumentalny wchodzący w naukowe szczegóły fenomenu nowych dzieci. Poruszany jest międzyinnymi aspekt zmian genetycznych obecnych w nowych dzieciach oraz jakie zmainy są niezbędne aby pozwolić im rozkwtinąć.

Nowe dzieci to fakt przed jakim dziś stoimy i albo będziemy mieć duże problemy, albo pozwolimy na kolejny krok ewolucji w stronę większej koherencji i jedności jako ludzka rodzina na Ziemi.

Link do filmu:  http://www.youtube.com/watch?v=8yEU3_ifGoo&feature=player_embedded

Powyższy link skopiujcie i wklejcie w pasku adresu.

Temat wart uwagi, gorąco polecam.

1 komentarz:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje
    1) Kthehu i dashuri
    2) Ribashkoni burrin ose gruan
    3) Nëse keni pela të natës
    4) Kurë për HIV dhe Hepatit
    5) Unaza e fuqishme magjike
    6) Magji për fat të mirë
    7) Thyerja e obsesionit
    8) Steriliteti tek meshkujt dhe femrat.
    WhatsApp: +2349132180420/
    +2348155926512
    Email: drediomo77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń