środa, 8 grudnia 2010

Co będzie w roku 2012.

Każdy doświadczy rok 2012, lub raczej jego końcówkę, czyli grudzień 2012, inaczej.

Ci którym potrzebne są doznania destrukcyjne, doświadczą przesunięcia czyli rotacji Ziemi jako zniszczenia, ponieważ nie będą dostrojeni do nowej częstotliwości.
Ci którzy są przygotowani na przyjęcie wyższej wibracji doświadczą zmiany częstotliwości. Tak więc dla jednej osoby może to oznaczać kres znanego życia i totalną destrukcję, podczas gdy inna osiągnie stan ekstazy. Możliwe są wszystkie potencjalne warianty.


To wyżej to fragment z książki "Zwiastuni Świtu" autorstwa Barbary Marciniak.

Ale ja dopiszę, że będzie tak jak piszę od dłuższego czasu, ci co myślą, czy też oczekują transformacji, to ci ją doświadczą, ci co myślą, że przy przejściu do 4 wymiaru, będą kataklizmy to ci to doświadczą.
Jak ci co myślą, oczekują, że nic się nie stanie, świat będzie dalej taki sam, to oni raczej nie doświadczą transformacji, a zostaną w 3 wymiarze.

Kiedy dostateczna liczba ludzi będzie tworzyła swoją rzeczywistość – tworzyła ją świadomie –
powstanie nowa planeta. Nastąpi dosłowne rozszczepienie światów i nastąpi to najprawdopodobniej
nie wcześniej niż za dwadzieścia lat
.

To wyżej, też jest fragmentem z książki Barbary Marciniak "Zwistuni Świtu".

Ziemia rozczepi się, nowa dziewicza Ziemia powstanie w 4 wymiarze, a ta obecna Ziemia zostanie w tym 3 wymiarze.
Lecz Ziemia istnieje już w 4 wymiarze, ale wtedy pojawi się, lub zaistnieje w 5 wymiarze, więc te rozszczepienie dotyczy przejścia Ziemi z 4 do 5 wymiaru, a my ludzie z obecnego 3 wymiaru przejdziemy do 4 wymiaru duchowego, gdzie każdy jest bogiem, a Ziemia jest dziewicza.

I to jest prawda, końca świata jednak nie będzie, i w to nie wierzcie, Ziemia, jako nasz dom, zasłoguje na miłość, szacunek i opiekę, bo to żyjąca, czująca istota, która też wznosi się jak my na wyższe poziomy w rozwoju duchowym.


Źródło: http://www.przebudzeniduchowo.fora.pl/rok-2012,42/co-bedzie-w-roku-2012,541.html

1 komentarz:

  1. Dzielę się tym świadectwem z partnerami cierpiącymi w ich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mąż zostawił mnie i córkę dla innej kobiety na 3 lata. Starałam się być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam zapanować nad bólami, które dręczą moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i zrobił dla mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. W ten sposób ponownie się zjednoczyliśmy i w rodzinie było dużo miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr Ediomo , potężnym czarownikiem w poszukiwaniu rozwiązań
    1)Zwróć chłopaka
    2) Połącz męża lub żonę
    3) Jeśli masz nocne klacze
    4) Lekarstwo na HIV i zapalenie wątroby
    5) potężny magiczny pierścień
    6) Zaklęcie powodzenia
    7) Zerwanie z obsesją
    8) Niepłodność u mężczyzn i kobiet.
    WhatsApp: +2349132180420/
    +2348155926512
    E-mail: drediomo77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń